Aosite, pošto 1993

Recenzija 53. kineskog međunarodnog sajma namještaja & AOSITE

28. marta 2024. dolazi 53. Kineski (Guangzhou) međunarodni sajam namještaja. Koji su vrhunci AOSITE ove izložbe? Koji novi trend će voditi u industriji kućnog hardvera?

Dana 28. marta, u Međunarodnom kongresnom i izložbenom centru Guangzhou svečano je otvorena Kineska međunarodna izložba opreme i sastojaka za proizvodnju namještaja u Guangzhouu. Scena izložbene hale AOSITE je puna ljudi, a tu je beskrajan potok. AOSITE je donio niz novih proizvodi za kineski sajamski kompleks za uvoz i izvoz (Pazhou Hall) S11.3C05 štand. Četiri uzastopna dana izložbe, AOSITE je osvojio ljubav i priznanje mnogih predviđenih kupaca. Posebno, naše mnoge nove šarke i skriveni proizvodi za šine privukli su bezbroj pažnje.

Novi model eksploziva predvodi hardverski bum

Kako bismo omogućili više prijatelja da iskuse šarm AOSITE namještaja, posebno smo postavili prostor za prikaz hardvera za 3D štampu u kabini i prostor za fotografije. Ovdje možete lično osjetiti novu šarku sa malim uglom u obrnutom smjeru SA81 kako biste donijeli više udobno iskustvo. Ovdje možete lično osjetiti kako novi SA81 reverzni mali kutni zglob donosi udobnije iskustvo, nosivost od 7,5 kg, 45° -100 ° ostanite po volji, da postignete krajnji rezultat 0° međuspremnik, čineći prekidač vrata lakim i glatkim, smanjuje buku uzrokovanu sudarom otvaranja i zatvaranja. Nova skrivena šina S6839 od tri dijela usvaja dizajn potpunog povlačenja i naprednu tehnologiju klizanja, što čini ladicu glatkom i tihom u procesu otvaranja i zatvaranje. Opterećenje od 35 kg može ispuniti tešku odgovornost više super skladišta, a 80.000 puta otvaranja i zatvaranja može zadovoljiti vijek trajanja od 20 godina. Praktičnost i praktičnost koju donosi inteligencija čine rad udobnijim. Vjerujem da će visokokvalitetni hardverski proizvodi donijeti sigurnost i udobnost u budućem kućnom životu.

Recenzija 53. kineskog međunarodnog sajma namještaja & AOSITE 1

Lagani štand u luksuznom stilu postaje najveći vrhunac izložbe

Lagani stil kabine u luksuznom stilu kombinuje luksuzne i minimalističke elemente, stvarajući skromnu i elegantnu atmosferu izlaganja. Što se tiče podudaranja boja, odabrane su neutralne kombinacije boja, kombinovane sa jednostavnim linijama i rasporedom kako bi se stvorio osećaj luksuza. Štand integriše identitet brenda, boju i elemente dizajna, koji poboljšavaju prepoznatljivost brenda i vizuelnu komunikaciju imidža. Kroz ovu izložbu, dalje ćemo prenijeti koncept brenda AOSITE. Uvijek se pridržavamo principa orijentiranosti na ljude, fokusirajući se na savršenu kombinaciju praktičnosti i estetike naših proizvoda.

Vjerujemo da hardver za namještaj nije samo neophodan u svakodnevnom životu, već je i važan način da se odražavaju važne funkcije i trajnost. Stoga kontinuirano težimo izvrsnosti i posvećeni smo pružanju visokokvalitetnih i udobnih proizvoda kućnog hardvera za potrošače.

Veliku važnost pridajemo komunikaciji sa svakim kupcem. Tokom izložbe, naš stručni tim će odgovoriti na sva pitanja o proizvodima u bilo koje vrijeme i dati vam sigurne i praktične prijedloge za usklađivanje hardvera. Nadam se da ćemo uspostaviti bližu vezu s vama kroz ovu izložbu i raditi zajedno na stvaranju boljeg kućnog života.

Stabilno shvatanje najnovijih trendova sa novim funkcijama

Kao lider u industriji hardvera za namještaj, AOSITE je posvećen pružanju kupaca visokokvalitetnim hardverskim rješenjima za namještaj i pridajemo veliku važnost mišljenjima i povratnim informacijama kupaca. U budućnosti ćemo se truditi da vam pružimo bolji namještaj hardverska rješenja koja će zadovoljiti vaše individualne potrebe i poboljšati kvalitet vašeg života. Na kraju, hvala vam na pažnji i podršci AOSITE-u. Svjedoci ste veličanstvenog trenutka AOSITE-a sa nama, tako da će ova izložba za nas postati nezaboravno iskustvo. Ujedno, molimo vas da nastavite da obraćate pažnju na dinamiku našeg brenda i veselite se još ljepšim susretima s vama u budućnosti!

prev
Metal Drawer Boxes: Their Advantages and Uses
Differentiated home hardware market under the new consumption wave of 2024