Introduzione di u Produttu
Stu slids di cacciadore fatte di l'azzaru galvanizatu di alta qualità è di l'umidità eccellente, è pò fà affruntà facilmente cù ambienti umani cum'è e bagni. L'innovu sanu di link di mantile sottolinea mantinica una operazione fini è stabilità purtate à traversu a coordina precisa di trè slides. U dispusitivu buffer integratu fa chjude u cacciadore è più cassettone, perfettamente a ricerca di a ricerca di qualità è l'estetica per l'arredamenti di casa High-end.
Acciaio galvanizatu di alta qualità
I slides di cacciadore di u tirettu di u tirettu sò fatti di l'azzaru galvanizatu di alta qualità. I so proprietà anti-corrosione eccellenti ponu resistenu à l'erosione di fattori ambientale cum'è u vapore l'umidu è l'acqua di l'acqua, è sò particularmente adattati in l'usu à l'allevuli è i bagni. U cinematograficu densa protettiva da a capa galvanizzata per mantene e diritti di corrosione eccellente, è sò durevule è micca difettu è affidabile hardware suluzione per e case di u mudernu.
sliding sincronica di trè rails di slide
Unica unica sitiravule sliding di trè rails di trè dicidenza, chì mi migliora assai bella u cantu di l'usu a pressione a carica è a forza di a carica, riduce di a vita di u prestazione. Sempre mantene l'equilibriu perfettu durante u prucessu di apertura è di chjude, risolve i prublemi cumuni di cornice, offset è tremendu di a splutazioni tradiziunali.
Imballaggio di u pruduttu
U saccu di imballaggio hè fattu di film cumpostu à alta parte di a forza, a capa interiore di l'antercrustatariu anti-shutch, è l'estratta s'era fatta à fibre poliestru di u trasportu è di lassistenza Finestra di PvC tranquillamente apposta, pudete verificà visualmente l'apparenza di u pruduttu senza scaccià.
U cartone hè fatta di cartulare intaculatu in alta qualità, cù una cuncepimentu di struttura trè layer o cinque lineari, chì hè resistente à a cumpressione è a caduta. Usu alivo in nicura di l'acqua, u mudellu hè chjaru, u culore hè luminosu è à l'alimentazione è in prima, in linea cù norme ambidiali internaziunali.
FAQ