Aosite, postu chì 1993
Hè infurmatu chì l'imprese vietnamite speranu di scopre l'opportunità di cummerciale in Cina attraversu RCEP. Huang Guangfeng, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Vietnam, hà dettu chì RCEP hè previstu di diventà una nova forza motrice per l'ecunumia vietnamita è aiutà à ricuperà è cresce dopu l'epidemie. I tariffi preferenziali aiutanu à e cumpagnie vietnamite à aumentà i beni è i servizii chì vendenu à i mercati d'oltremare è permettenu à Vietnam di integrà megliu in a regione. E catene di furnimentu internaziunali è catene di valore, mentre attrae più investimenti stranieri.
In più di RCEP, l'accordu bilaterale di u cummerciu liberu di Cambogia cù a Cina hè ancu entratu in vigore u 1 di ghjennaghju. Ellu Enzo, vicepresidentu di l'Associazione Cambogiana di Manufacturers Garment, hà rimarcatu chì i tariffi zero o i tagli di tariffu ponu riduce i costi di produzzione, rinfurzendu cusì a cumpetitività di i pruduttori cambogiani è aiutendu à vince più ordini.
Sicondu u rapportu, u vicepresidentu di a Càmera Naziunale di Cummerciu è Industria Laosiana, Ben Le Luang Pakse, hà dichjaratu chì RCEP hè di grande significatu per prumove u cummerciu liberu regiunale è permetterà ancu l'apertura di a ferrovia Cina-Laos à principiu di dicembre di u 2021. ghjucà un rolu maiò. "Sotto u quadru RCEP, a China-Laos Railway hà ghjucatu un rolu impurtante in a prumuzione di u cummerciu è l'investimentu in Laos".
Sicondu u rapportu di Kyodo News Tokyo u 1 di ghjennaghju, RCEP hè entrata in vigore u 1 di ghjennaghju, chì marca l'iniziu di u più grande circhiu ecunomicu di u mondu. Daretu à u RCEP si trovanu e grandi aspettative di u mercatu per espansione u cummerciu liberu è prumove a crescita ecunomica.