Aosite, postu chì 1993
A cooperazione in l'infrastruttura prumove i scambii ecunomichi è cummerciale. U ghjurnalista hà amparatu chì Myanmar impurtarà 1 200 megawatt d'electricità da i paesi vicini cum'è a Cina è u Laos. Sicondu Aung Nai Ou, Ministru di l'Investment and Foreign Economic Relations di Myanmar, Myanmar hà digià prughjetti di cooperà cù a Cina in a trasmissione di energia transfruntiera, chì hè ancu parte di u pianu di u Corridor Ecunomicu China-Myanmar. U 13 di maghju, u primu gruppu di prughjettu fotovoltaicu di 100 megawatt di Myanmar investitu è custruitu da China Power Construction hè intrutu in a fase di custruzzione. Dopu chì u prugettu hè finitu, serà direttamente integratu in a reta naziunale di Myanmar, chì pò migliurà efficacemente a situazione attuale di carenza di putere in Myanmar, ghjucà un rolu impurtante in a prumuzione di u sviluppu ecunomicu lucale, è approfondisce ancu a cooperazione ecunomica è cummerciale è l'amicizia trà Cina è Myanmar.
A cooperazione anti-epidemica dimostra l'amore prufondu di Paukphaw. Dapoi u scoppiu di COVID-19, a Cina è u Myanmar anu cuntinuatu à realizà una cooperazione anti-epidemica forte è efficace. U 23 di marzu, a nova vacuna di a corona di a cooperazione Cina-Myanmar hè stata ufficialmente messa in produzzione in Yangon, chì hè cruciale per a cobertura di vaccinazione universale di Myanmar è e vaccinazioni di rinfurzà successive. U 29 di maghju, u guvernu cinese hà assistitu Myanmar cù 10 milioni di dosi di a nova vacuna di a corona di Sinopharm, 13 milioni di siringhe di vaccina è dui veiculi mobili di teste di l'acidu nucleicu. L'assistenza è l'assistenza à i vaccini hè un aspettu impurtante di a prevenzione è a cooperazione di cuntrollu di l'epidemie China-Myanmar, chì dimostra l'amicizia China-Myanmar Paukphaw è u spiritu di una cumunità di futuru spartutu.
Hè cresce chì cù l'entrata in vigore di RCEP trà a Cina è u Myanmar è a so implementazione più larga in u futuru, i scambii è a cooperazione trà a Cina è u Myanmar è l'altri vicini amichevuli in l'Asia Sud-Est continuanu à avanzà in diversi campi. Cina è Myanmar anu ancu cuntinuà à espansione a cooperazione ecunomica è cummerciale regiunale è approfondisce a cooperazione bidirezionale trà l'investimentu è u cummerciu di servizii.