Aosite, postu chì 1993
L'Agenzia di Notizie Economiche di u Giappone hà invitatu 10 economisti civili per predichendu a tendenza ecunomica mundiale. In generale, i rispondenti credenu chì a distanza trà l'Europa Centrale di i Stati Uniti è u tassu di crescita economica di u Giappone serà eliminata in u sicondu trimestre di questu annu. Sicondu a media di previsione data da u rispondente, u tassu di crescita di u PIB di i Stati Uniti hè equivalente à 9,7% in u tassu di crescita di u PIB di i Stati Uniti, è più accelerate in u primu trimestre. In più di u prugressu lisu di a vaccinazione, l'enorme pianu di assistenza finanziaria di u guvernu Biden tirarà ancu a crescita ecunomica. U tassu di crescita di u PIB di a zona euro o trè quarti di a durata di a zona euro hè vultatu à 7,0%.
Nanzu, u travagliu di vaccinazione progressiva hè statu prumuvutu in i paesi, è l'azzioni pùblicu ristrettu u rilassamentu currispundente. Ma i rispondenti predicanu chì a crescita di u PIB in Giappone serà solu 1,7%. U cunsumu persunale hè u mutivu principale. Paragunatu à l'altri paesi è regioni, a situazione arretrata di u Giappone hè di più in più.
Sicondu u rapportu, secondu a media di previsione, i paesi in u sicondu trimestre di u 2019, u 2019, in u quartu quartu di u feddle in u sicondu trimestre di questu annu, superà u livellu di l'epidemie, u Giappone è l'Eurozona. ancora ùn sò micca ripresa cumplettamente.