Aosite, postu chì 1993
U Cunsul Generale di u Cunsulatu Generale di Laos in Nanning, Verasa Somphon, hà dichjaratu u 11 chì u Laos hè riccu di risorse naturali, cù u fiumu Mekong è i so affluenti in u territoriu. Hà un grande putenziale per a custruzzione di una quantità di prughjetti idroelettrici à grande scala. Ci sò ancu assai spazii potenziali per esse sviluppati in u paese. Putenti cumpagnie cinesi venenu à investisce è cumincianu imprese.
Verasa Sompong, chì hà assistitu à a Cunferenza di Promozione di l'Investimenti di l'Expo China-ASEAN in Laos u stessu ghjornu, hà fattu e rimarche sopra in una entrevista cù un ghjurnalista di l'Agenzia di Notizie Chine.
A cuuperazione trà a Cina è u Laos in u campu di u cummerciu è l'investimentu hè in espansione ghjornu per ghjornu. E statistiche mostranu chì u voluminu di u cummerciu bilaterale trà Cina è Laos hà righjuntu 3,55 miliardi US. dollari in 2020, è a Cina hè diventata u sicondu cumpagnu cummerciale di u Laos è u più grande paese d'investimentu direttu di u Laos.
Verasa Songphong hà introduttu chì a fruntiera di a pruvincia di Yunnan in Laos è Cina, chì crea più opportunità per i dui paesi per rinfurzà a cooperazione in i campi di u cummerciu, l'investimentu è u turismu.