Aosite, postu chì 1993
Resilienza è vitalità - a cumunità cummerciale britannica hè ottimista annantu à e prospettive ecunomiche di a Cina (1)
L'imprese britannici anu dettu in una intervista recentemente chì sottu a nova epidemia di a corona, l'ecunumia di a Cina hà realizatu brillantemente, dimustrendu resistenza è vitalità. U sviluppu stabile di l'ecunumia di a Cina hè un benefiziu maiò per a ricuperazione sustinuta di l'ecunumia mundiale.
London Ribert Company, stabilita in u 1898, produce principalmente articuli di lussu, cum'è accessori di orologi è marocchini di pelle fina. Sutta l'impattu di l'epidemie, sta cumpagnia hè decisa à aumentà più l'investimentu in u mercatu cinese.
"Ancu quandu l'epidemie glubale hè assai severamente affettata in 2020, u mercatu di i beni di lussu in Cina hà vistu una crescita significativa". disse Oliver Laporte, CEO di London Ribott. In l'ultimi sei mesi, a cumpagnia hà più focu annantu à u mercatu cinese. Spergu di studià è capisce l'abitudini di cunsumu chinesi è i tendenzi di u retail chinese.
"Avemu stabilitu piattaforme di e-commerce in WeChat Mini Programs, Secoo.com è Alibaba. Questa hè una grande opportunità per noi. " Laporte hà dettu chì in più di a vendita in linea, a cumpagnia hà ancu pensatu à apre e linee cù i partenarii. Sottu a tenda, hè attualmente cunsiderendu l'apertura di una tenda in Hainan, è à u stessu tempu sviluppà l'affari in Shanghai o Pechino.
"U nostru investimentu in u mercatu cinese hè à longu andà", disse Laporte. "Credemu chì u mercatu cinese hà un grande potenziale di crescita, è aspettemu di rinfurzà a relazione cù i partenarii è i cunsumatori chinesi".