Aosite, postu chì 1993
Avvenimenti di u cummerciu internaziunale settimanale (2)
1. A Russia riduce a dependenza di l'impurtazioni da i settori ecunomichi chjave
U presidente Russu Putin hà firmatu recentemente un decretu presidenziale per appruvà a nova versione di a "Strategia di Sicurezza Naziunale" di Russia. U novu ducumentu mostra chì a Russia hà dimustratu a so capacità di sustene a pressione di e sanzioni straniere in l'ultimi anni, è hà signalatu chì u travagliu di riduce a dependenza di i settori ecunomichi chjave nantu à l'impurtazioni cuntinueghja.
2. L'Unione Europea appruva u pianu di rivitalizazione di 800 miliardi di euro di i dodici paesi
U Ministru di e Finanze di l'UE hà recentemente appruvatu formalmente u pianu di rivitalizazione presentatu da i 12 paesi di l'UE. U pianu vale circa 800 miliardi d'euros (circa 6 trilioni di yuan) è darà sussidi è prestiti à paesi cum'è Germania, Francia è Italia, cù u scopu di prumove a ricuperazione ecunomica dopu a nova epidemia di a corona.
3. U Bancu Centrale Europeu prumove u prughjettu di l'euro digitale
Ricertamenti, u prughjettu di l'euro digitale di u Bancu Centrale Europeu hà fattu un passu impurtante è hè statu permessu di entre in a "scena d'investigazione", chì pò infine fà l'euro digitale sbarcà versu a mità di 2021-2030. In u futuru, l'euro digitale supplementarà invece di rimpiazzà i soldi.
4. Gran Bretagna pruibirà a vendita di novi veiculi di merci pisanti diesel è benzina
U guvernu britannicu hà annunziatu recentemente chì pruibisce a vendita di novi camioni pesanti diesel è benzina da u 2040 cum'è parte di u pianu di u paese per ottene emissioni nette zero per tutti i veiculi in 2030. In questu sensu, u Regnu Unitu hà ancu pensatu di custruisce una rete ferroviaria netta zero per u 2050, è l'industria di l'aviazione hà da ottene emissioni nette zero da u 2040.