Aosite, postu chì 1993
Ellu disse chì u sviluppu ecunomicu di a Cina hà benefiziu tutte e regioni, cumprese e zone remote. E regioni cintrali è uccidintali, chì eranu sottusviluppati in u passatu, anu ancu subitu cambiamenti tremendi. E regioni remote è arretrate anu guadagnatu opportunità per u sviluppu ecunomicu per via di l'accessu à l'autostrade è a ferrovia d'alta velocità. "In Cina, u sviluppu di a custruzzione di l'infrastruttura aumenta u sviluppu ecunomicu lucale è naziunale".
Inseme à u sviluppu ecunomicu, u standard di vita di u Cinese ordinariu hè statu migliuratu continuamente, chì hà ancu lasciatu una impressione profonda in Delhi. Ellu disse: "In l'ultimi deci anni, u standard di vita di tutti hè megliu annu per annu".
In l'industria di u cummerciu, Delhi hà vistu un cambiamentu in u mudellu di sviluppu di a Cina. Ellu disse chì in u passatu, l'imprese cinesi anu focu annantu à l'esportazione di più prudutti è cura di quantu esporà; oghje, cumpagnii Chinese paganu più attente à a qualità è a marca di i so prudutti, è i cunsumatori stranieri sò diventate più è più cuscenti di marche Chinese. In Siria, i marchi di telefuninu chinesi sò largamente cunnisciuti da i cunsumatori.
Ancu s'è in l'ultimi anni, per via di a nova epidemia di a corona è di e difficultà ecunomiche di Siria, l'efficienza corporativa di Delhi hè stata affettata in una certa misura, ma hà sempre fiducia in u futuru. "In l'ultimi anni, a qualità di i prudutti fatti in Cina hè stata migliurata continuamente, cù un rendimentu di costu più altu è una accettazione più faciule da u mercatu sirianu", disse.