Aosite, postu chì 1993
Crea novi punti culminanti di a cooperazione in u campu. À u listessu tempu, i dui lati anu ancu bisognu di rinfurzà i scambii è a cuuperazione in a scienza, a tecnulugia è l'educazione per furnisce una tecnulugia affidabile è garanzii di talentu per u sviluppu è a cooperazione ecunomica trà i dui paesi.
Ellu disse chì a dimensione di l'ecunumia di a Cina hè vicinu à 18 trilioni di dollari americani, è a sola parte incrementale pura annuale hè di circa 1 trilione di dollari americani. Hè prevedibile chì u sviluppu di a Cina eserciterà ancu un grande effettu di mutore nantu à l'ecunumia mundiale, in particulare i paesi circundanti cumpresi a Tailanda, è portanu assai novi opportunità di sviluppu à tutti i paesi. E prospettive per a cooperazione economica è cummerciale Cina-Thailandia sò illimitate è larghe.
Han Zhiqiang hà dettu chì a China-Thailand Railway hè un prughjettu di riferimentu per a custruzzione cumuna di a "Belt and Road" trà i dui paesi. Dapoi l'apertura di a Ferrovia China-Laos, u valore tutale di u trasportu internaziunale hà superatu i 10 miliardi di yuan, cù benefici ecunomichi è suciali significativi. A Ferrovia Cina-Laos-Thailandia attraversa a Peninsula Indo-Cina, chì portarà più benefici ecunomichi. Dopu à a cunnessione hè realizatu in u futuru, i dui lati ponu apre più linee spressi di merchenzie è treni turistici per rializà "a merce và à u nordu è i turisti vanu à u sudu", furmendu un flussu efficiente è cunvenutu di u canali Logistics di persone. Ciò chì serà presentatu à u populu di a Cina è di a Tailanda à quellu tempu serà una altra nova situazione di sviluppu ecunomicu integratu, scambii stretti di persunale, è prosperità è prugressu spartuti.