Aosite, postu chì 1993
Serrature di porta: I serrature aduprate nantu à e porte di lignu sò preferibilmente serrature silenziose. U più pesante u serratura, u più grossu u materiale è u più resistente à l'usura. À u cuntrariu, u materiale hè magre è facilmente dannatu. Siconda, fighjate à a finitura di a superficia di a serratura, sia fine è liscia senza spots. Apertura ripetutamente per vede a sensibilità di a molla di u cilindru di serratura.
Cilindru di serratura: Quandu a rotazione ùn hè micca abbastanza flessibile, raschiate una piccula quantità di polvere nera da a punta di lapis è soffia ligeramente in u foru di serratura. Questu hè chì u cumpunente di grafite in questu hè un bonu lubricante solidu. Evite di goccia oliu lubrificante, perchè questu facilitarà l'aderenza di a polvera.
A molla di u pianu utilizata per e porte ordinali: A molla di u pianu di a porta deve esse in acciaio inox o cobre. Prima di esse ufficialmente utilizatu dopu a stallazione, a velocità di apertura è chjusu di a parte anteriore è posteriore, a manca è a diritta deve esse aghjustata per facilità d'usu.
In quantu à e cerniere, roti appiccicati è casters: e parti in movimentu ponu degrade u rendiment per via di l'aderenza di a polvera durante u muvimentu à longu andà, per quessa, aduprate una o duie gocce d'oliu lubrificante ogni sei mesi o più per mantene liscia.
Ferramenta di lavamanu: i rubinetti è i lavandini sò ancu hardware di cucina, è u so mantenimentu hè ancu essenziale. Per i lavandini d'acciaio inossidabile utilizati in a maiò parte di e famiglii, i macchi d'oliu in u lavamanu deve esse eliminati cù detergente o acqua saponata durante a pulitura, è poi puliti cù una spugna molle per evità di abbandunà grassu, ma i boli d'acciaio ùn deve esse micca usatu. , agenti chimichi, pulizia spazzola d'acciaio, sguassate a vernice in acciaio inox, è corroderà u lavamanu.