Aosite, postu chì 1993
L'ambasciadore cinese in Tailanda Han Zhiqiang hà dettu in una entrevista scritta cù i media tailandesi u 1u chì a cooperazione economica è cummerciale Cina-Thailandia hè mutualmente benefica è hà un futuru luminoso.
Han Zhiqiang hà dettu chì a Cina è a Tailanda sò l'impurtanti partenarii ecunomichi è cummerciale. A Cina hè stata u più grande partenariu cummerciale di a Tailanda, u più grande mercatu d'esportazione per i prudutti agriculi, è a principale fonte d'investimentu straneru per parechji anni in una fila. Ancu sottu a influenza di l'epidemie, a cuuperazione ecunomica è cummerciale trà e duie parti hà cuntinuatu à cresce forte.
In u 2021, u voluminu di u cummerciu trà a Cina è a Tailanda aumenterà da 33% à 131,2 miliardi di $, rompendu a marca di 100 miliardi di $ per a prima volta in a storia; L'esportazioni agriculi di Tailanda in Cina saranu 11,9 miliardi di $, un aumentu di 52,4%. Da ghjennaghju à aostu di questu annu, u voluminu di u cummerciu trà a Cina è a Tailanda era di circa 91,1 miliardi di dollari americani, un incrementu annu annu di 6%, è hà cuntinuatu à mantene un momentu di sviluppu fermu.
Han Zhiqiang hà dettu chì a Cina hè disposta à travaglià cù a Tailanda per accelerà a custruzzione di a connettività cumprese l'infrastruttura, per furnisce un mercatu largu per i prudutti di più alta qualità in Tailanda, è per prumove attivamente l'imprese di i dui paesi per rinfurzà a cooperazione d'investimentu industriale. .
Credu chì, mentri i dui lati cuntinueghjanu à espansione a cooperazione cummerciale è d'investimentu in i campi tradiziunali, hè necessariu di fucalizza nantu à i cambiamenti cumplessi in a situazione internaziunale è e fruntiere di u sviluppu ecunomicu mundiale, è scopre attivamente i scambii è a cooperazione in energia, alimentazione è securità finanziaria, è ancu in ecunumia digitale, ecunumia verde, etc.