Aosite, postu chì 1993
L'industria di u mobili hè in crescita in 2021. Cù a ricuperazione di l'industria di u mobili naziunale, solu in a prima mità di l'annu, a pruduzzione di l'industria di u mobili di China era di 520 milioni di pezzi, un incrementu di 30,1% annu annu, cumpresi i prudutti, i canali, i capitali è i formati di cummerciale. . Hè una situazione diversa.
Cumminatu cù a situazione attuale di parechje mostre di materiali di custruzzione di casa quist'annu, pudemu vede i seguenti cambiamenti.
1. A quota di mercatu di mobili persunalizati cuntinueghja à espansione
A ghjudicà da i dati di i rivenuti di e principali cumpagnie di arredamentu di casa listate in 2021, un gran numaru di cumpagnie putenti anu pigliatu l'uppurtunità di aumentà l'investimentu, aduprendu strategie cum'è catturà canali, cambià i prudutti, implementà tutta a casa, stallazione cumpleta + alloghju in borsa, etc. ., è cuntinuà à erode u mercatu di picculi è mediu-size marche Share. Frà elli, cumpagnie listate cum'è Opal, Sophia, Zhibang Home Furnishing, Haolaike, Dinggu Ji Chuang è altre cumpagnie listate anu ottinutu risultati eccellenti di più di 40% di crescita annu in i rivenuti in i primi trè trimestri.
2. A verificazione cù i sacchetti hè diventata una pista chjave per e marche di arredamentu di casa
A proporzione di consegna di hardcover immubiliare cuntinueghja à aumentà, è a dicurazione basica di e case novi hè generalmente migliurata, è u serviziu unicu hè cumpletu. U bag-checking hè favuritu da a maiò parte di i pruprietarii.