Aosite, postu chì 1993
Tesi material. rend. L'economia hà beneficiatu significativamente da l'adesione di a Cina à l'OMC (1)
Quist'annu marca u 20 anniversariu di l'adesione di a Cina à l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu. In l'ultimi 20 anni, a Cina hà rializatu in modu efficace i so impegni in l'OMC, è l'ecunumia chinesa hè stata assai integrata cù l'ecunumia glubale. U dividendu di sviluppu di a Cina hà benefiziu u mondu è i Stati Uniti. l'ecunumia hà ancu benefiziu significativamente.
Tesi material. rend. hà beneficiatu significativamente da l'accessu di a Cina à l'OMC, chì si riflette in a crescita geomètrica di i Stati Uniti. u cummerciu è l'investimentu in Cina in l'ultimi 20 anni. L'statistiche mostranu chì in u 2001, a Cina era solu u 11u più grande destinazione d'esportazione di i Stati Uniti, mentri l'annu passatu a Cina era digià u terzu più grande destinazione d'esportazione di i Stati Uniti. Un rapportu publicatu da u Cunsigliu cummerciale US-China in settembre hà dimustratu chì e vendite di e cumpagnie americane in Cina in u 2018 anu righjuntu 392,7 miliardi di U.S. dollari, più di 20 volte quella di u principiu di u 21u seculu.
I Stati Uniti anu benefiziu significativamente da l'accessu di a Cina à l'OMC, chì si riflette in a crescita cuntinuu di u cummerciu Sino-US chì hà creatu un gran numaru di opportunità di travagliu per i Stati Uniti, è l'imprese finanziate da Chine in i Stati Uniti anu ancu cuntribuitu à l'impieghi lucali in i Stati Uniti. Sicondu u "2020 Business Survey Report on Chinese Companies in the U.S." emessa da l'U.S. A Camera Generale di Cummerciu di Cina, da u 2019, e cumpagnie membri impieganu direttamente circa 220 000 impiegati in i Stati Uniti. è sustene indirettamente più di 1 milione di impieghi in tutti i Stati Uniti.