Aosite, postu chì 1993
Sicondu l'estimi di a Cunferenza di u Cummerciu è u Sviluppu di e Nazioni Unite, RCEP hè previstu di aumentà u cummerciu intra-regionale di circa 4,8 trilioni di yen (circa 265 miliardi di RMB), indicà chì l'Asia orientale "diventà u novu centru di u cummerciu mundiale".
Hè infurmatu chì u guvernu giapponese aspetta à RCEP. L'analisi di u Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria è altri dipartimenti crede chì RCEP pò spinghja u PIB attuale di u Giappone da circa 2,7% in u futuru.
Inoltre, secondu un rapportu nantu à u situ web di Deutsche Welle u 1 di ghjennaghju, cù l'entrata ufficiale in vigore di RCEP, i barrieri di tariffu trà i stati cuntratti sò stati significativamente ridotti. Sicondu l'infurmazioni publicate da u Ministeru di u Cummerciu di Cina, a proporzione di prudutti cù tariffu zero immediata trà a Cina è l'ASEAN, l'Australia è a Nova Zelanda superava u 65%, è a proporzione di i prudutti cù tariffu zero immediata trà Cina è Giappone hà righjuntu 25. % è 57%, rispettivamente. I Stati membri di RCEP basamente capiscenu chì u 90% di e so commodità godenu di tariffu zero in circa 10 anni.
Rolf Langhammer, un espertu di l'Istitutu di l'Ecunumia Munniali in l'Università di Kiel in Germania, hà dettu in una entrevista esclusiva cù Deutsche Welle chì, ancu s'è RCEP hè sempre un accordu cummerciale relativamente pocu, u so voluminu hè assai enormu, chì copre u putere di l'Industria di fabricazione multipli. "Dà à i paesi di l'Asia-Pacificu l'uppurtunità di ritruvà cù l'Europa è di realizà l'immensa scala cummerciale intra-regionale di u mercatu internu di l'UE".