Aosite, postu chì 1993
Basatu nantu à e dati di l'ultimi anni, hè stimatu chì u mercatu mundiale di u mobili ghjunghjerà à 650,7 miliardi $ in 2027, un aumentu di 140,9 miliardi $ in paragunà cù 2020, un aumentu di 27,64%. Ancu s'è a diffusione di l'epidemie glubale in 2020 hà affettatu a situazione cummerciale di l'industria di u mobili in una certa misura, à longu andà, l'industria di u mobili glubale serà più integrata, a velocità di cuncentrazione di a marca serà più accelerata, i vantaghji di scala. di l'imprese principali diventeranu gradualmente prominente, è a qualità generale di u sviluppu di l'industria serà più migliurata. prumove.
Allora, cumu ponu e PMI acquistà una ferma ferma in questa sanguinosa rimescolanza, coglie l'opportunità, è avvicinà à e cumpagnie di punta ?
01
Applicazione di novi materiali è tecnulugia novi
Cambiarà prufondamente l'industria di u mobili
In tutta a storia di u sviluppu di l'industria di u mobili, ogni grande saltu in l'industria di u mobili hè inseparabile da l'applicazione di novi materiali è tecnulugia novi. Per un bellu pezzu, e materie prime naturali facili da trasfurmà, cum'è u legnu è u bambù, sò sempre stati i materiali principali per a fabricazione di mobili. Finu à i materiali muderni d'acciaio è di lega sò stati largamente trasfurmati è appiicati, è apparsu mobili cù strutture d'acciaio è di legnu, a funzione, a forma è l'apparenza di u mobili sò stati assai cambiamenti, seguitu da l'usu estensivu di materiali polimeri rapprisintati da PE, PVC, è ABS, chì hà incitatu l'industria di u mobili à iterà rapidamente. Mantene à u ritmu di a tendenza di u mercatu è cambià a tensione pò fà l'impresa stessa invincibile.