Aosite, postu chì 1993
In u cuntestu di a crescita cuntinua di a dumanda internaziunale di merci aeree, l'apertura di più rotte di merci hè diventata una prima priorità.
Recentemente, FedEx hà aghjustatu una strada di trasportu internaziunale da Pechino, Cina à Anchorage, USA. A nova strada aperta parte da Pechino, si ferma in Osaka, Giappone, è poi vola à Anchorage, USA, è cunnetta à u FedEx Super Transit Center in Memphis, USA.
Hè capitu chì a strada opera 12 voli in è fora di Pechino ogni settimana da u luni à u sabbatu, furnisce i clienti in u Nordu di a Cina cù più cunnessione di trasportu trà i mercati Asia-Pacificu è Nordamerica. À u listessu tempu, i novi voli rinfurzà ancu a capacità è furnisce un novu sustegnu è vitalità per i scambii cummerciale trà e regioni.
In questu sensu, Chen Jialiang, presidente di FedEx China, hà dettu chì a nova strada aumenterà assai a capacità di FedEx in Cina di u Nordu, aiutarà à prumove a Cina di u Nordu, è ancu u cummerciu di a Cina cù i mercati di l'Asia-Pacificu è di l'America di u Nordu, è aiutarà e cumpagnie lucali à migliurà. a so cumpetitività internaziunale. . Sicondu Chen Jialiang, dapoi u scoppiu di a nova epidemia di pneumonia di a corona in u 2020, FedEx hè sempre stata implicata in a prima linea di l'operazioni, affittendu a so grande reta glubale è a so squadra autourganizata per furnisce una catena di furnimentu stabile per u mondu. À u listessu tempu, FedEx hà operatu voli ogni ghjornu in è fora di a Cina per furnisce servizii di trasportu stabili è affidabili per e cumpagnie cinesi. L'aghjunzione di a strada di Pechino dimostra a fiducia di FedEx in u mercatu cinese.