Aosite, postu chì 1993
Jabre hà rimarcatu chì l'esportazioni di u Brasile in Cina in 2020 seranu 3,3 volte quella di l'esportazioni in i Stati Uniti. In u 2021, e relazioni cummerciale di u Brasile cù a Cina anu più approfondite. U surplus di cummerciale cù a Cina da ghjennaghju à aostu rapprisenta u 67% di u surplus cummerciale tutale di u paese in u stessu periodu. L'excedente cummerciale cù a Cina in i primi trè trimestri hà superatu u livellu di u surplus cummerciale cù a Cina per tuttu l'annu di l'annu passatu.
Yabr hà dettu chì u guvernu cinese hà cuntinuatu à aduttà misure di apertura è di cooperazione ecunomica durante a nova epidemia di a corona, chì hà prumuvutu fermamente a ricuperazione di l'ecunumia mundiale. A crescita di u cummerciu cù a Cina hè vitale per l'economia brasiliana.
L'insiders di l'industria in Brasile anu nutatu chì annantu à l'anni, micca solu l'espurtazioni di polpa brasiliana è minerale di ferru in Cina anu mantinutu una crescita stabile, ma ancu l'opportunità di esportazione di carne, frutti, meli è altri prudutti in Cina anu ancu aumentatu. L'esportazioni agriculi in Cina rapprisentanu quasi deci per centu. Migliuratu significativamente annantu à l'anni. Aspittàvanu di cunsulidà a tendenza di crescita di u cummerciu bilaterale, cuntinuendu à espansione u mercatu cinese, ottimizendu a struttura di u cummerciu, superendu e sfide cum'è l'aumentu di i costi di logistica internaziunale, è espansione ancu a scala di u cummerciu cù a Cina.