Aosite, postu chì 1993
U rapportu hà dettu ancu chì a Cina hà ottenutu u PIB per quattru trimestri consecutivi. Cumu l'epidemie domestica hè cuntrullata, l'operazione di e cumpagnie chinesi mostra a vitalità.
U rapportu hà indicatu chì l'Eurozone hè cascatu in u PIB negativu di crescita in dui trimestri consecutivi, è a tarifa annuale in u primu trimestre hè cascata da 2,5%. I virus variabili anu purtatu à l'implementazione di a pulitica di sigillatura, è l'attività ecunomiche sò cascate in calata, ma u PIB di a zona euro ùn hè ancu micca bonu cum'è u Giappone. Dapoi a primavera di questu annu, u travagliu di vaccinazione precedente hè statu prumuvutu in paesi cum'è Germania, è a ghjente generalmente ottimisà l'ecunumia di a zona euro in u sicondu trimestre.
U rapportu hà ancu indicatu chì u PIB britannicu hè cascatu di 5,9%, è era in crescita negativamente in trè quarti. U mutivu principale di sta volta di recessione ecunomica hè chì u Guvernu hà rinfurzatu l'azzioni di i so residenti in dicembre 2020, è u cunsumu individuale hè affettatu. Ma da u 16 di u 16 di stu mese, più di a mità di i residenti britannichi anu cumpletu almenu una dosa di vaccinazione, è a vacuna lucale hà avanzatu bè. U Regnu Unitu hà gradualmente rilassatu e restrizioni da marzu, cusì a pussibilità di migliuramentu in u secondu trimestre hè più grande.