Aosite, postu chì 1993
A ripresa ecunomica di l'America Latina principia à vede punti brillanti in a cooperazione Cina-America Latina(2)
Affettatu da fatturi pusitivi cum'è l'accelerazione di a vaccinazione è l'aumentu di i prezzi internaziunali di e materie prime, u Ministeru di l'Ecunumia brasilianu hà recentemente elevatu e so previsioni di crescita ecunomica per questu annu è vicinu à 5,3% è 2,51%, più altu di u 3,5% è 2,5% previstu in maghju.
U Vice-Ministru di Finanzi di u Messicu, Gabriel Yorio, hà dichjaratu recentemente chì l'economia di u Messicu hè prevista per crecerà da 6% questu annu, un incrementu di 0.7 punti percentuali da a previsione precedente. I dati ufficiali mostranu chì l'esportazioni di merchandise messicane in ghjugnu eranu 42,6 miliardi di U.S. dollari, un aumentu annu di 29%.
Sicondu l'Uffiziu Naziunale di Statistiche di u Perù, u pruduttu domesticu grossu (PIB) di u Perù crescerà da 10% questu annu. Carlos Aquino, direttore di u Centru di Studi Asiatici in l'Università Naziunale di San Marcos in u Perù, crede chì a ricuperazione di l'ecunumia di u Peruviu, chì hè basatu annantu à a minera, hè megliu di ciò chì s'aspittava, soprattuttu per via di l'aumentu di i prezzi di u ramu in u mondu internaziunale. u mercatu è a ricuperazione di e economie maiò in u mondu.
U Bancu Centrale di Costa Rica hà recentemente elevatu a so previsione per a crescita economica di questu annu à 3,9%. U guvernatore di u bancu cintrali colombiano, Rodrigo Cubero Breli, predice chì quasi tutte l'industrii in u paese sperimentà una ricuperazione.