Aosite, postu chì 1993
Epidemia, frammentazione, inflazione (4)
Chen Kaifeng, economista capu di i Stati Uniti Huisheng Financial Management Company, hà dettu chì l'epidemie hà causatu un rapidu allargamentu di a distanza trà i ricchi è i poveri trà e economie sviluppate è in via di sviluppu è in ogni ecunumia. Leonid Grigoriev, un prufessore in a Scola Nazionale Russa d'Ecunumia, crede ancu chì l'ecunumia mundiale hè diventata più sbilanciata dopu l'impattu di l'epidemie, è l'ecunumie in via di sviluppu sò state lasciate più avanti.
L'inflazione hè in crescita
Dapoi u principiu di questu annu, e pressioni inflazionistiche in i grandi ecunumii glubali sò generalmente aumentati. Frà elli, i pressioni inflazionisti in i Stati Uniti sò stati particularmente prominenti. In u ghjugnu, l'Indice di i Prezzi di u Consumatore (CPI) di i Stati Uniti hà aumentatu da 5,4% annu à l'annu, u più grande aumentu annu da u 2008.
L'ecunumia crede chì l'aumentu recente di l'inflazione glubale hè principarmenti affettata da i seguenti fatturi: l'ecunumia sviluppata guidata da i Stati Uniti anu aduttatu stimulus fiscali à grande scala è e pulitiche monetarie loose in risposta à l'impattu di l'epidemie, risultatu in una liquidità glubale severa; U cunsumu di i residenti hà rimbursatu rapidamente per via di l'allentamentu, ma u collu di fornitura causatu da l'epidemie hà causatu un fornimentu insufficiente di beni è servizii, è u squilibrio trà l'offerta è a dumanda hà più spintu i prezzi; a Riserva Federale è u Bancu Centrale Europeu aghjustate i marchi di pulitica monetaria per aumentà a tolleranza per l'inflazione, è in una certa misura. L'expectativa di inflazione più alta.