Aosite, postu chì 1993
A ripresa ecunomica di l'America Latina principia à vede punti brillanti in a cooperazione Cina-America Latina(4)
A Cummissione Ecunomica per l'America Latina hà ancu signalatu chì affettata da l'epidemie, l'America Latina hè attualmente affruntata da una seria di prublemi, cum'è un tassu di disoccupazione crescente è un forte aumentu di a miseria. U prublema unicu longu di a struttura industriale hè ancu aggravatu.
A cooperazione Cina-America Latina hè attraente
Cum'è un cumpagnu cummerciale impurtante di parechji paesi di l'America Latina, l'ecunumia di a Cina hè stata a prima à ricuperà fermamente sottu l'epidemie, chì furnisce un impetu impurtante per a ricuperazione ecunomica in America Latina.
In a prima mità di questu annu, u voluminu tutale di l'impurtazione è l'esportazione di a Cina è l'America Latina hà aumentatu da 45,6% annu à l'annu, righjunghjendu u $ 2030 miliardi. A CEPALC crede chì a regione asiatica, in particulare a Cina, diventerà a forza motrice principale per a crescita di l'espurtazioni latinoamericane in u futuru.
Brasile’U Ministru di l'Ecunumia, Paul Guedes, hà dettu recentemente chì malgradu l'impattu di l'epidemie, u Brasile’L'esportazioni in Asia, in particulare in Cina, anu aumentatu significativamente.