Aosite, postu chì 1993
Sicondu una nutizia publicata da l'Amministrazione di l'Aviazione Civile di Vietnam u 31, per rinfurzà a prevenzione è u cuntrollu di a nova epidemia di a corona, l'Aeroportu Internaziunale di Noi Bai in Hanoi, a capitale di Vietnam, suspenderà i voli internaziunali da u 1 di ghjugnu. à 7.
A fonte hà dettu ancu chì l'aeroportu di Tan Son Nhat in Ho Chi Minh City, u Vietnam meridionale, chì avia precedentemente suspesu i voli internaziunali in entrata, continuerà à suspende i voli internaziunali finu à u 14 di ghjugnu. Prima di questu, l'Amministrazione di l'Aviazione Civile di Vietnam hà dumandatu à l'aeroportu Tan Son Nhat di sospende l'entrata di i voli internaziunali da u 27 di maghju à u 4 di ghjugnu.
Una nova volta di COVID-19 hè accaduta in Vietnam à a fine d'aprile di questu annu, è u numeru di casi cunfirmati in u paese hè sempre in crescita. Sicondu statistiche di a "Vietnam Express Network", à 18:00 a 31 ora locale, 4,246 casi cunfirmati di a nova corona sò stati diagnosticati di novu in Vietnam dapoi u 27 d'aprile. Sicondu l'Agenzia di Notizie Viet, in risposta à l'epidemie, Hanoi hà pruibitu à i ristoranti di furnisce servizii di cena à meziornu di u 25 è pruibitu l'attività di riunione in lochi publichi. Ho Chi Minh City implementerà una misura di distanzamentu suciale di 15 ghjorni da u 31.