Aosite, postu chì 1993
Cumpagnia Express DHL18 publicatu l'ultimu rapportu, dapoi u 2022, u mondu hà bisognu di 7 miliardi à 9 miliardi novi vaccini corona ogni annu, è l'industria logistica glubale hè tenuta à cuntinuà à fà layout è trattà a preparazione, a cooperazione industriale è internaziunale. esse rinfurzata.
DHL Chief Business Officer Chiudi promemoria, cuntinuà à preparà per l'infrastruttura è a capacità logistica, custruisce una piattaforma stabile è perfetta per affruntà i casi di diagnosi globale è a dumanda di vaccine chì restanu in pusizioni elevate, è per i prossimi anni Fluttuazioni staghjunali in u pianu di staggione furnitu.
Sicondu u rapportu, à a fine di u 2021, ci sò circa 10 miliardi di vaccini in u mondu per ottene una proporzione più alta di vaccinazione in una scala glubale. In parechji altri paesi è regioni, u travagliu di vaccinazione hè sempre sfida per l'infrastruttura imperfetta.
Per u futuru layout di l'affari di l'industria, u rapportu chjama deve rinfurzà a cooperazione trà l'industria è l'inter-paesi, in particulare u fundamentu di dati di partenarii forti è sustegnu vaccinu; assicurà chì a vacuna hè sicura è stabile, deve esse attivu Rinforzà a gestione, è ancu un reflux imballaggio sustinibili; duverebbe stabilisce un mudellu di trasportu stradale di l'ultimu chilometru persunalizatu, cunsiderà pienamente a pusizione strategica di ogni magazzinu, a sinergia di l'equipaggiu di vaccinazione è ausiliari, è u numeru è u locu di i punti di vaccinazione In i prossimi anni, u mondu hà bisognu di 7 miliardi à 9 miliardi di vaccini ogni. annu per mantene i circadori à un livellu bassu è rallentà a variazione di u virus. Dunque, l'infrastruttura logistica è a capacità deve esse sempre mantenuta à u mumentu.