Aosite, postu chì 1993
Da a perspettiva di a locomotiva ecunomica europea in Germania, i dati preliminari publicati da l'Uffiziu Federale di Statistica Tedesca u 9 d'aprile dimustranu chì a Cina era a più grande fonte d'impurtazioni da Germania in February. L'impurtazioni di Germania da a Cina eranu 9,9 miliardi d'euros, un incrementu annu di 32,5%; L'espurtazioni di a Cina di Germania sò stati à 8,5 miliardi d'euros, un aumentu di 25,7% annu annu.
A crescita contraria di u cummerciu Cina-UE beneficia di boni relazioni bilaterali è vantaghji ecunomichi cumplementarii. A cooperazione win-win hè u tonu principale di u sviluppu di a cooperazione economica è cummerciale Cina-UE.
Zhang Jianping, direttore di u Centru di Ricerca per a Cooperazione Economica Regiunale di l'Academia di u Ministeru di u Cummerciu, hà dettu à l'International Business Daily chì a Cina è a UE sò duie ecunumie impurtanti in u mondu, è l'altru hè un impurtante cumpagnu ecunomicu è cummerciale. Cina hè un paese di fabricazione glubale, è l'ecunumia europea hè altamente tecnologica. È a servitizazione, u cummerciu di i dui lati hè assai cumplementariu. A Cina è l'UE sò impegnati à salvaguardà u sistema di cummerciale multilaterale, sustene a globalizazione ecunomica, è favurizendu u cummerciu liberu, chì hà ancu cuntribuitu à a resistenza di u cummerciu bilaterale. À a fine di l'annu passatu, i negoziati annantu à l'accordu d'investimentu Cina-UE sò stati cumpletati cum'è previstu, è l'accordu di indicazione geografica Cina-UE hè entrata in vigore più di un mese fà. In u sfondate chì l'epidemie hà purtatu sfidi severi à l'ecunumia è u cummerciu glubale, a Cina hà efficacemente cuntenutu l'epidemie, hà prumuvutu a ripresa di u travagliu è a pruduzzione in modu integrale, è hà cuntinuatu à espansione a so parte in u mercatu globale. Cù i sforzi cumuni di i dui lati, u voluminu tutale di u cummerciu trà a Cina è l'UE hà ottinutu crescita contru à a tendenza.