Aosite, postu chì 1993
I dati mostranu chì in a prima mità di questu annu, l'espurtazioni di u Brasile in Cina anu aumentatu da 37,8% annu à l'annu. U Pakistan predice chì u voluminu di u cummerciu bilaterale trà u Pakistan è a Cina questu annu pò esse più di 120 miliardi US. dollari.
Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di Dogana di Cina, in a prima mità di questu annu, u cummerciu bilaterale tutale trà Cina è Messicu era 250,04 miliardi di yuan, un incrementu di 34,8% annu; durante u listessu periodu, u cummerciu bilaterale tutale trà Cina è Cile era di 199 miliardi di yuan, un incrementu di 38,5% annu à l'annu.
U Ministru di l'Ecunumia Messicana, Tatiana Klotier, hà dettu chì sottu à l'epidemie, u cummerciu bilaterale è l'investimentu trà u Messicu è a Cina anu risuscitatu contru à a tendenza, chì riflette pienamente a grande resistenza è u putenziale di e relazioni ecunomiche è cummerciale trà i dui paesi. A Cina hà un grande mercatu di cunsumatori è una forte capacità d'investimentu d'oltremare, chì sò di grande importanza per e relazioni ecunomiche è cummerciale diversificate di u Messicu è u sviluppu sustenibile.
U Direttore di l'Amministrazione Generale di Dogana di u Cile, Jose Ignacio, hà dichjaratu chì u cummerciu bilaterale Cile-Cina hè cresciutu rapidamente sottu à l'epidemie, chì cunfirma ancu u statu impurtante di a Cina cum'è u principale partner cummerciale di u Cile.