Aosite, postu chì 1993
U cummerciu sino-europeu cuntinueghja à cresce contru à a tendenza (prima parte)
Sicondu i dati publicati da a Dogana Chinese uni pochi di ghjorni fà, u cummerciu sino-europeu hà cuntinuatu à cresce contru à a tendenza questu annu. In u primu trimestre, l'impurtazioni è l'esportazioni bilaterali anu righjuntu 1,19 trilioni di yuan, un aumentu annu di 36,4%.
In u 2020, a Cina hè diventata u più grande partenariu cummerciale di l'UE per a prima volta. In quellu annu, i treni di merchenzie China-Europe anu apertu un totale di 12 400 treni, rompendu a marca "10 000 treni" per a prima volta, cù un incrementu annu di 50%, chì curria "acceleration". A nova epidemia di pneumonia di a corona ùn hà micca bluccatu i scambii ecunomichi è cummerciale trà a Cina è l'Europa. A "squadra di cammellu d'acciaio" chì corre ghjornu è notte in u cuntinente eurasiaticu hè diventatu un microcosmu di u sviluppu di a resistenza di u cummerciu Cina-Europa sottu à l'epidemie.
A cumplementarità forte ghjunghje a crescita contru à a tendenza
I dati publicati prima da Eurostat anu ancu dimustratu chì in u 2020, a Cina ùn solu rimpiazzà i Stati Uniti cum'è u più grande partenariu cummerciale di l'UE, ma si distingue ancu trà i primi dieci partenarii cummerciale di l'UE. Hè l'unicu chì ottene un "aumentu doppiu" in u valore di l'espurtazioni è l'impurtazioni di merchenzie cù l'UE. paese.