Aosite, postu chì 1993
China Construction Bank hà tenutu un avvenimentu in linea in Londra u 8th per celebrà u 30th anniversariu di u sviluppu di u bancu in u Regnu Unitu è u voluminu di liquidazione RMB di a so succursale di Londra hà superatu 60 trilioni di yuan. Più di 500 invitati da i circuli pulitichi è cummerciale britannichi anu participatu à l'avvenimentu.
L'ambasciadore cinese in u Regnu Unitu Zheng Zeguang hà dettu in u so discorsu chì a determinazione di a Cina à espansione l'apertura di altu livellu ùn cambierà micca, è a so determinazione di sparte opportunità di sviluppu cù u mondu ùn cambierà micca, è chì a globalizazione ecunomica serà più aperta. , inclusive, inclusiva, equilibrata è win-win. A determinazione di sviluppà a direzzione ùn cambia micca. Davanti à diverse incertezze sottu a nova epidemia di a corona, a Cina è a Gran Bretagna duveranu cooperà strettamente, rinfurzà u dialogu è a cuuperazione, è ancu prumove a prosperità è u sviluppu di l'economie di i dui paesi.
Tian Guoli, presidente di China Construction Bank, hà dettu chì, in un novu puntu di partenza per 30 anni di sviluppu d'oltremare, CCB hà da cuntribuisce a forza finanziaria per rinfurzà a cooperazione finanziaria è l'innuvazione China-UK, prumove u sviluppu ecunomicu verde è sustenibile di i dui paesi. è rinfurzà l'amicizia è u benessiri di i dui populi. .
Vincent Kiffney, sindaco di a cità di Londra, hà parlatu assai di a cuntribuzione di CCB à u sviluppu ecunomicu di Londra in l'ultimi 30 anni, è hà spressu gratitudine à a filiale di Londra di CCB per u so forte sustegnu à l'istituzioni mediche naziunali britanniche in u mumentu più criticu di l'epidemie.
In u 1991, l'uffiziu di rappresentanza di CCB in Londra hà apertu. Dapoi chì hè statu numinatu cum'è banca di compensazione RMB di u Regnu Unitu in 2014, CCB London Branch hà attivamente prumuvutu a custruzzione di u mercatu offshore RMB di u Regnu Unitu, è u voluminu di clearing hà superatu a marca di 60 trilioni, aiutendu Londra à mantene a so pusizioni cum'è u più grande centru di compensazione RMB offshore. fora di l'Asia.