Aosite, postu chì 1993
Sfide à longu andà restanu
I sperti credi chì ferma à vede se u rapidu momentu di ricuperazione ecunomica in America Latina continuarà. Hè sempre minacciatu da l'epidemie in u cortu termini, è affruntà sfide cum'è un altu debitu, un investimentu straneru ridottu è una struttura ecunomica unica à longu andà.
Cù u rilassamentu di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in parechji paesi, i ceppi mutanti si sparghjenu rapidamente in l'America Latina, è u numeru di casi cunfirmati recentemente in certi paesi hè aumentatu. Siccomu i gruppi ghjovani è di mezza età sò i più affettati da a nova onda di epidemie, u sviluppu ecunomicu di a regione in u futuru pò esse trascinatu da a mancanza di travagliu.
L'epidemie hà ancu aumentatu i livelli di debitu in America Latina. Barsena, Sicritariu Esecutivu di a Cummissione Ecunomica per l'America Latina è i Caraibi, hà dettu chì u debitu publicu di i guverni di i paesi latinoamericani hà aumentatu significativamente. Trà u 2019 è u 2020, u rapportu di u debitu à u PIB hè aumentatu di circa 10 punti percentuali.
Inoltre, l'attrazione di a regione latinoamericana per l'investimentu direttu straneru hè cascata drasticamente l'annu passatu. A Cummissione Ecunomica per l'America Latina è i Caraibi prevede chì a crescita di l'investimentu di questu annu in tutta a regione serà assai più bassu di u livellu glubale.