Aosite, postu chì 1993
I colli di bottiglia in l'industria di u trasportu glubale sò difficili da eliminà (2)
U direttore esecutivu di u Southern California Ocean Exchange, Kip Ludit, hà dettu in lugliu chì u numeru normale di navi di containeru à l'ancora hè trà zero è unu. Lutit hà dettu: "Queste navi sò duie o trè volte più grande di quelle viste 10 o 15 anni fà. Piglianu più tempu per scaricate, anu ancu bisognu di più camioni, più treni è più. Più magazzini da carricà ".
Dapoi chì i Stati Uniti anu ripigliatu l'attività ecunòmica in u lugliu di l'annu passatu, l'impattu di u trasportu di u containeru aumentatu hè apparsu. Sicondu Bloomberg News, u cummerciu US-Cina hè occupatu quist'annu, è i cummercianti cumpranu in anticipu per salutà e vacanze di i Stati Uniti è a Settimana d'Oro di a Cina in uttrovi, chì hà aggravatu u trasportu occupatu.
Sicondu i dati publicati da a cumpagnia di ricerca americana Descartes Datamyne, u voluminu di spedizioni di cuntainer marittimi da l'Asia à i Stati Uniti in u lugliu hà aumentatu da 10,6% annu à 1.718.600 (calculatu in cuntenituri di 20 piedi), chì era più altu ch'è quellu. di l'annu precedente per 13 mesi consecutivi. U mese hà battutu un altu record.
Soffrendu di e piogge torrenziali causate da l'uraganu Ada, l'Autorità Portuaria di New Orleans hè stata custretta à suspende u so terminal di containeru è l'affari di trasportu di carichi in massa. I cummercianti agriculi lucali anu cessatu l'esportazione di l'operazione è chjusu almenu una pianta di triturazione di soia.