Aosite, postu chì 1993
Circa 77 000 cumpagnie novi anu cuminciatu à impegnà in attività cummerciale, è l'investimentu cuntene 32% di u PIB.
U tassu di crescita di u PIB di Tadjikistan in i primi trè trimestri era di 8,9%, principalmente per l'espansione di l'investimentu di l'assi fissi è a rapida crescita di l'industria, u cummerciu, l'agricultura, i trasporti, i servizii è altre industrii. L'ecunumia di Kirghizistan è Turkmenistan anu ancu ottinutu diversi gradi di crescita positiva durante u stessu periodu.
A crescita ecunomica in Asia Centrale hà benefiziu di e misure putenti pigliate da i guverni per risponde à l'epidemie è spinta l'ecunumia. I paesi pertinenti cuntinueghjanu à introduci piani di stimulu ecunomicu cum'è l'ottimisazione di l'ambiente cummerciale, a riduzione è l'esenzione di i carichi di l'impositu corporativu, l'offerta di prestiti preferenziali è l'attrazione di investimenti stranieri.
U Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu hà publicatu recentemente u "Prospettivi di Sviluppu Ecunomicu di l'Asia Centrale in u 2021" chì a crescita media di u PIB di i cinque paesi di l'Asia Centrale questu annu hè prevista per ghjunghje à 4,9%. Tuttavia, certi sperti signalatu chì, tenendu in contu fattori incerta, cum'è a situazione epidemica, i prezzi di i prudutti in u mercatu internaziunale, è l'offerta è a dumanda di u mercatu di u travagliu, l'ecunumia di i paesi di l'Asia Centrale anu sempre assai sfide.