Aosite, postu chì 1993
Resilienza è vitalità - a cumunità cummerciale britannica hè ottimista annantu à e prospettive ecunomiche di a Cina (3)
L'agenzia britannica di ricerca è cunsultazione di u mercatu Mintel traccia i tendenzi di spesa di i cunsumatori in più di 30 mercati maiò in u mondu. U CEO globale di a cumpagnia Matthew Nelson hà dettu chì basatu annantu à a ricerca di dati nantu à u mercatu cinese, Mintel hè fermamente ottimista annantu à u potenziale di sviluppu di u mercatu cinese.
Ellu hà dettu chì u livellu di a tecnulugia di a Cina hè in constantemente à migliurà, u standard di vita di a ghjente hè megliu ghjornu per ghjornu, è l'ecunumia verde si sviluppa rapidamente. Mintel hè assai ottimista nantu à e prospettive di crescita di u mercatu cinese.
Diversi rapporti di sondaggi publicati da Mintel mostranu chì i dati di fiducia di i cunsumatori in u mercatu cinese sò assai pusitivi. Nelson hà dettu chì spinta da una crescita ecunomica stabile è u desideriu di e persone per un stile di vita più sanu, a spesa di i cunsumatori in u mercatu cinese continuarà à mostrà una tendenza di crescita moderata in i prossimi anni.
Nelson hà dettu chì in l'ultimi anni, u putere di compra di i cunsumatori chinesi, in particulare quelli di e cità chì ùn sò micca di primu è di u sicondu livellu, hà cuntinuatu à aumentà, dendu enormi opportunità di crescita per parechje marche globale. Queste marche "di sicuru deve esse attentu à u mercatu cinese". A Cina coordina a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è u sviluppu ecunomicu è suciale, è u sviluppu vigoru di l'ecunumia cinese hè di significatu pusitivu per l'ecunumia glubale.
Liu Zhongyou, u rappresentante di l'Agenzia di Sviluppu Internaziunale Scozzese in Cina, hà dettu in una entrevista chì u mercatu cinese hè flexible è assulutamente impurtante per l'imprese scozzesi. "Pensu chì u mercatu cinese diventerà più impurtante (dopu à l'epidemie)."