Aosite, din moment ce 1993

AOSITE Guangzhou Exhibition Review

35

În iulie, hardware-ul AOSITE a organizat sărbătoarea expoziției industriei. Ce mișcări mari a avut la „Home Expo” din Guangzhou? Vino alături de editorul nostru pentru a trece în revistă momentele minunate de la expoziție.

242

Designul de aspect al cabinei deschise creează un nou concept diferit de spațiu acasă, iar fiecare temă este foarte naturală și estetică. Lăsați produsul să sară în fața ochilor vizitatorului, aproape de atingere, întindeți mâna și simțiți-i detaliile și textura delicată. De la viziune la atingere, de la întreg la detalii, deschiderea și închiderea fiecărei uși de dulap, fiecare prezentare reflectă calitatea măiestriei măiestriei feroneriei AOSITE.

687

La expoziție, noile produse hardware ale AOSITE au făcut un atac puternic și au fost în mod constant incitante. Printre acestea, balamaua groasă de amortizare a ușii AQ840 poate fi utilizată pentru panouri de uși groase de 16-25 mm, iar avantajele structurii de forță în două etape, conexiunea clapetelor și reglarea liberă rezolvă pe deplin utilizarea flexibilă a panourilor groase de uși.

Balamaua de amortizare hidraulică în două trepte din seria Q intră în scenă. Nu numai că are funcția de a conecta ușa dulapului și dulapul, dar acceptă și funcția tampon de deschidere și închidere, care este silentioasă și reduce zgomotul și împiedică prinderea mâinii în siguranță. O astfel de balama de înaltă calitate vă va oferi liniște sufletească pentru anii următori, făcând fiecare deschidere și închidere o plăcere.

1428

Cea de-a 49-a expoziție internațională de echipamente și ingrediente pentru producția de mobilă din China (Guangzhou), care a durat patru zile, s-a încheiat cu succes. Deși timpul de adunare a fost foarte scurt, valoarea „postgustarii” după expoziție a continuat să se extindă în industrie. Performanța „hardware util, suflet interesant” a expoziției este remarcabilă. Ne concentrăm nu numai pe produse de marcă, ci și pe modă simplă și durabilă, de ultimă generație, pe limbaj de design puternic și ușor de utilizat și pe explorarea confortului suprem. Hardware-ul AOSITE va cultiva în profunzime domeniul hardware-ului de acasă, va îmbrățișa modificări pentru a face ca funcțiile hardware-ului de acasă să se extindă flexibil, confortabil și convenabil de utilizat.

2133

Hardware-ul AOSITE se bazează pe standardele germane de producție și este inspectat strict în conformitate cu standardul european EN1935. Toate produsele din întreaga linie sunt supuse unor teste stricte și precise, testând în mod cuprinzător calitatea, funcționarea și durata de viață a produselor, în conformitate cu standardele internaționale, și escortând siguranța hardware-ului de acasă.

În iulie, hardware-ul AOSITE și-a adus produsele hardware de bază de înaltă calitate pentru casă

Apărând la sărbătoarea expoziției industriei, a arătat clienților din țară și din străinătate produse inovatoare, realizări impresionante și putere remarcabilă. Expoziția s-a încheiat perfect, iar entuziasmul continuă. În viitor, AOSITE Hardware nu va uita intenția sa inițială, va continua, va continua să creeze produse mai bune cu ingeniozitate și să ofere o experiență de viață mai bună pentru milioane de familii!

2500

Prev.
Good hardware, made by Jinli