Aosite, od 1993

Recenze výstavy AOSITE Guangzhou

35

V červenci uspořádal AOSITE hardware svátek průmyslové výstavy. Jaké velké pohyby to mělo na "Home Expo" v Guangzhou? Přijďte spolu s naším redaktorem zhodnotit nádherné okamžiky na výstavě.

242

Design otevřeného uspořádání kabiny vytváří jiný nový koncept domácího prostoru a každé téma je velmi přirozené a estetické. Nechte produkt poskakovat před očima návštěvníka, blízko na dotek, natáhnout se a cítit jeho detaily a jemnou texturu. Od vize po dotek, od celku k detailům, otevírání a zavírání dvířek každé skříně, každá prezentace odráží řemeslnou kvalitu kování AOSITE.

687

Nové hardwarové produkty AOSITE na výstavě zaútočily a byly neustále vzrušující. Mezi nimi lze použít silný dveřní tlumící závěs AQ840 pro dveřní panely o tloušťce 16-25 mm a výhody dvoustupňové silové struktury, připojení klapek a volného nastavení plně řeší flexibilní použití silných dveřních panelů.

Na scénu přichází dvoustupňový závěs hydraulického tlumení řady Q. Má nejen funkci spojení dvířek skříně a skříně, ale podporuje také funkci vyrovnávací paměti otevírání a zavírání, která je tichá a tlumí hluk a zabraňuje bezpečnému přiskřípnutí ruky. Takovýto vysoce kvalitní pant vám poskytne klid na mnoho let a každé otevření a zavření bude potěšením.

1428

Čtyři dny trvající 49. mezinárodní výstava zařízení a ingrediencí pro výrobu nábytku v Číně (Guangzhou) skončila úspěšně. Přestože doba sběru byla velmi krátká, hodnota „dochuti“ po výstavě se v oboru nadále prodlužovala. Pozoruhodný je výkon výstavy „užitečný hardware, zajímavá duše“. Zaměřujeme se nejen na značkové produkty, ale také na jednoduchou a odolnou, špičkovou módu, výkonný, uživatelsky přívětivý designový jazyk a zkoumání maximálního pohodlí. Hardware AOSITE hluboce kultivuje oblast domácího hardwaru, přijme změny, aby se funkce domácího hardwaru flexibilně rozšiřovaly, byly pohodlné a pohodlné.

2133

Hardware AOSITE je založen na německých výrobních normách a je přísně kontrolován v souladu s evropskou normou EN1935. Všechny produkty celé řady podléhají přísnému a preciznímu testování, komplexnímu testování kvality, funkce a životnosti produktů v souladu s mezinárodními standardy a doprovodu bezpečnosti domácího hardwaru.

V červenci AOSITE hardware přinesl své kvalitní domácí základní hardwarové produkty

Objevila se na svátku průmyslové výstavy a ukázala zákazníkům doma i v zahraničí inovativní produkty, působivé úspěchy a mimořádnou sílu. Výstava skončila perfektně a vzrušení pokračuje. V budoucnu AOSITE Hardware nezapomene na svůj původní záměr, bude pokračovat vpřed, bude pokračovat ve vytváření lepších produktů s vynalézavostí a poskytne lepší životní zkušenosti milionům rodin!

2500

prever
Good hardware, made by Jinli