Aosite, pošto 1993

Pregled izložbe u Zhengzhouu

Pregled izložbe u Zhengzhouu

28

Od 17. do 19. jula uspješno je završen 31. China Zhengzhou Custom Home Furnishing and Supporting Hardware Expo. Tokom trodnevne izložbe, AOSITE, kao lider kućnog hardvera, štand United Bright Hardware-a 209 u Area A privukao je bezbroj publike u posjetu i razmjenu, a scena je bila puna popularnosti. Posjetioci koji su došli na lice mjesta rekli su osoblju da se put isplatio.

441

Na ovoj izložbi, novi proizvod AOSITE Hardware-a AQ840 debela šarka za prigušivanje vrata nesumnjivo je postala fokus publike, privlačeći veliku pažnju mnogih kupaca i kolega. Debela vrata, jedno rame uz rame, AOSITE se već 29 godina fokusira na funkcije i detalje proizvoda, a svaki proizvodni proces je prošao stroga i precizna testiranja kako bi zadovoljio međunarodne standarde. Visokokvalitetne šarke vas čuvaju do kraja života, čineći svako otvaranje i zatvaranje ormarića zadovoljstvom.

Lansiranje AOSITE ultra tanke pumpe za vožnju, serije skrivenih šina, serije kliznih šina od čeličnih kuglica, zatvaranja vrata sa potporom za tampon i drugih funkcionalnih hardverskih proizvoda donosi najveću sreću ograničenom kućnom prostoru. Usklađivanje hardvera sa različitim funkcijama omogućava ormariću da u potpunosti iskoristi svaki centimetar prostora uz održavanje visokog izgleda, a istovremeno pokazuje vrhunski životni ukus.

1401

AOSITE je oduvijek vjerovao da kada su izrada i dizajn savršeno spojeni, moćne hardverske proizvode ne mogu svi odbaciti. U budućnosti, AOSITE hardver će se više fokusirati na funkcionalni dizajn proizvoda, tako da se više odličnih ideja proizvoda mogu proizvesti kroz kreativan dizajn i izuzetnu izradu. Očekujemo da svako mjesto na svijetu može uživati ​​u sigurnosti i udobnosti koje donose naši proizvodi.

AOSITE vas ljubazno poziva da prisustvujete, 26.-29. jula 2022. godine, Međunarodnoj izložbi opreme i sastojaka za proizvodnju namještaja u Kini Guangzhou, S16.3B05

AOSITE sa vama donosi novi lagani luksuzni hardver za kućnu umjetnost!

2047