Aosit, sedan 1993

Zhengzhou-utställningsgranskning

Zhengzhou-utställningsgranskning

28

Från den 17:e till 19:e juli avslutades den 31:a China Zhengzhou Custom Home Furnishing and Supporting Hardware Expo framgångsrikt. Under den 3 dagar långa utställningen, AOSITE, som ledare för hemmaskinvara, lockade United Bright Hardwares monter 209 i Area A otaliga publik att besöka och utbyta, och scenen var full av popularitet. Besökare som kom till platsen uttryckte för personalen att det var en givande resa.

441

I den här utställningen har AOSITE Hardwares nya produkt AQ840 tjocka dörrdämpande gångjärn utan tvekan blivit publikens fokus och dragit till sig stor uppmärksamhet från många kunder och kamrater. En tjock dörr, en axel vid axel, AOSITE har fokuserat på produktfunktioner och detaljer i 29 år, och varje produktionsprocess har genomgått strikta och exakta tester för att uppfylla internationella standarder. Högkvalitativa gångjärn håller dig säker och säker för resten av ditt liv, vilket gör varje öppning och stängning av skåpet till ett nöje.

Lanseringen av AOSITEs ultratunna åkpump, dolda rälsserie, stålkula glidskena serier, dörrstängning med buffertstöd och andra funktionella hårdvaruprodukter ger den största lyckan till det begränsade hemutrymmet. Matchningen av hårdvara med olika funktioner gör att skåpet kan utnyttja varje tum av utrymmet till fullo samtidigt som det behåller ett högt utseende, och samtidigt visa en high-end livssmak.

1401

AOSITE har alltid trott att när hantverk och design kombineras perfekt, kan kraftfulla hårdvaruprodukter inte förkastas av alla. I framtiden kommer AOSITE hårdvara att fokusera mer på produktfunktionell design, så att fler utmärkta produktidéer kan produceras genom kreativ design och utsökt hantverk. Vi förväntar oss att varje plats i världen kan njuta av säkerheten och komforten som våra produkter ger.

AOSITE inbjuder dig att delta, 26-29 juli 2022, Kina Guangzhou International Furniture Production Equipment and Ingredients Exhibition, S16.3B05

AOSITE tar med dig den nya lätta, lyxiga konsthårdvaran för hem!

2047