Aosit, siden 1993

Zhengzhou-utstillingsanmeldelse

Zhengzhou-utstillingsanmeldelse

28

Fra 17. til 19. juli ble den 31. China Zhengzhou Custom Home Furnishing and Supporting Hardware Expo avsluttet vellykket. Under den 3-dagers utstillingen, AOSITE, som leder av maskinvare til hjemmet, tiltrakk United Bright Hardware sin stand 209 i område A utallige publikum til å besøke og utveksle, og scenen var full av popularitet. Besøkende som kom til stedet ga uttrykk for overfor personalet at det var en verdig tur.

441

I denne utstillingen har AOSITE Hardwares nye produkt AQ840 tykke dørdempende hengsel utvilsomt blitt fokus for publikum, og tiltrekker seg høy oppmerksomhet fra mange kunder og jevnaldrende. En tykk dør, en skulder ved skulder, AOSITE har fokusert på produktfunksjoner og detaljer i 29 år, og hver produksjonsprosess har gjennomgått strenge og presise tester for å møte internasjonale standarder. Høykvalitets hengsler holder deg trygg og sikker resten av livet, noe som gjør hver åpning og lukking av skapet til en fornøyelse.

Lanseringen av AOSITEs ultratynne kjørepumpe, skjulte skinneserier, stålkuleskinneserier, dørlukking med bufferstøtte og andre funksjonelle maskinvareprodukter bringer størst lykke til den begrensede hjemmeplassen. Matchingen av maskinvare med forskjellige funksjoner gjør at kabinettet kan utnytte hver tomme plass til fulle, samtidig som det opprettholder et høyt utseende, og samtidig vise en high-end livssmak.

1401

AOSITE har alltid trodd at når håndverk og design er perfekt kombinert, kan kraftige maskinvareprodukter ikke avvises av alle. I fremtiden vil AOSITE-maskinvare fokusere mer på produktfunksjonell design, slik at flere gode produktideer kan produseres gjennom kreativ design og utsøkt håndverk. Vi forventer at alle steder i verden kan nyte sikkerheten og komforten som våre produkter gir.

AOSITE inviterer deg til å delta, 26.–29. juli 2022, China Guangzhou International Furniture Production Equipment and Ingredients Exhibition, S16.3B05

AOSITE tar med deg den nye lette luksusen for hjemmekunst!

2047