Aosite, postu chì 1993
L'Asia orientale "diventà u novu centru di u cummerciu mundiale" (1)
Sicondu un rapportu nantu à u situ web di Lianhe Zaobao di Singapore u 2 di ghjennaghju, l'Accordu di Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale (RCEP) hè entrata in vigore l'1 di ghjennaghju di u 2022. L'ASEAN spera chì u più grande accordu di cummerciale di u mondu pò prumove u cummerciu è l'investimentu è impedisce l'epidemie. Cina hà acceleratu a ripresa economica.
RCEP hè un accordu regiunale firmatu da 10 paesi ASEAN è 15 paesi cumpresi Cina, Giappone, Corea di u Sud, Australia è Nova Zelanda. Cunta circa 30% di u pruduttu domesticu grossu glubale (PIB) è copre circa 30% di a pupulazione di u mondu. Dopu chì l'accordu entra in vigore, i tariffi nantu à circa 90% di e commodities seranu eliminati gradualmente, è e regule unificate seranu formulate per l'attività cummerciale cum'è l'investimentu, i diritti di pruprietà intellettuale è e-commerce.
U Sicritariu Generale di l'ASEAN, Lin Yuhui, hà dettu in una recente intervista cù l'Agenzia di Notizie Xinhua chì l'entrata in vigore di RCEP creerà opportunità per u cummerciu regiunale è a crescita di l'investimentu, è prumove a ricuperazione durabile di l'economie regiunale colpite da l'epidemie.
Hè infurmatu chì u Ministru di Coordinazione Ecunomica di l'Indonesia, a più grande ecunumia in l'Asia Sudueste, Ellanga, hà dettu chì l'Indonesia hè prevista per appruvà RCEP in u primu trimestre di u 2022.
U presidente di a Càmera Naziunale di Cummerciu di Malaysia, Lu Chengquan, hà dettu chì RCEP diventerà un catalizzatore impurtante per a ricuperazione ecunomica di Malaysia dopu l'epidemie, è ancu benefiziu assai l'imprese di u paese.