Aosite, postu chì 1993
Oliver Allen, un ecunomistu di u mercatu in Capital Economics, hà dettu chì i prezzi di u petroliu è di u gasu dependeranu di u prugressu di u cunflittu Russian-Ukrainian è di l'estensione di a ruptura in e relazioni economiche di Russia cù l'Occidenti. S'ellu ci hè un cunflittu à longu andà chì disturba severamente l'esportazioni russi è ucraini, i prezzi di u petroliu è di u gasu ponu aumentà. stà altu per un bellu pezzu.
L'aumentu di i prezzi di e materie prime aumenta l'inflazione globale
In più di u nichel è di l'oliu è di u gasu, altri metalli base, l'oru, i prudutti agriculi è i prezzi di e altre commodities anu ancu sperimentatu forti aumenti recentemente. L'analisti dicenu chì l'aumentu di i prezzi di e materie prime, soprattuttu per via di u cunflittu in Russia è Ucraina, i principali esportatori di l'energia è di i prudutti agriculi, spinghjeranu largamente i costi di produzzione è di vita.
L'analista di Deutsche Bank, Jim Reid, hà dettu chì sta settimana hà u putenziale di esse "a settimana più volatile in u record" per i commodities in tuttu, cù un impattu chì puderia esse simili à a crisa energetica di l'anni 1970, chì aumentanu i risichi d'inflazione.
Mike Hawes, chief executive di l'Associazione Britannica di Produttori è Cummercianti di Motori, hà dettu chì a Russia è l'Ucraina furniscenu materie prime chjave per a catena di supply car europea, cumpresu u nichel utilizatu in a fabricazione di batterie. L'aumentu di i prezzi di i metalli ponenu più risichi per e catene di supply globale chì già soffrenu di pressioni inflazionistiche è carenza di pezzi.
John Wayne-Evans, capu di strategia d'investimentu in Investec Wealth Investments, hà dettu chì l'impattu di u cunflittu nantu à l'ecunumia serà trasmessu per via di l'aumentu di i prezzi di e materie prime, cun un focusu nantu à u gasu naturale, l'oliu è l'alimentariu. "I banche cintrali facenu avà una prova più grande, soprattuttu cum'è a carenza di materie prime alimenta pressioni inflazionistiche".