Aosite, postu chì 1993
U Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà publicatu u cuntenutu aghjurnatu di u "World Economic Outlook Report" u 25, predichendu chì l'ecunumia mundiale crescerà da 4,4% in 2022, in calata di 0,5 punti percentuali da a previsione publicata in uttrovi di l'annu passatu. U rapportu hà dettu chì i risichi per a crescita ecunomica glubale anu aumentatu, chì ponu trascinà u ritmu di a ricuperazione ecunomica glubale questu annu.
U rapportu hà ancu abbassatu a previsione di crescita ecunomica 2022 per l'economie sviluppate, i mercati emergenti è l'ecunumie in via di sviluppu, chì sò previsti per cresce rispettivamente da 3.9% è 4.8%. U rapportu crede chì a causa di a diffusione generalizata di a nova ceppa mutata di coronavirus Omicron, assai ecunumie anu ristrettu u muvimentu di e persone, l'aumentu di i prezzi di l'energia, è l'interruzioni di a catena di fornitura anu purtatu à una inflazione più altu ch'è prevista è più larga. è l'ecunumia glubale in 2022. A situazione hè più fragile di ciò chì era previstu prima.
L'IMF crede chì trè fattori maiò affettanu direttamente a ripresa economica glubale in 2022.
Prima di tuttu, a nova epidemia di a corona cuntinueghja à trascinà a crescita economica glubale. Avà, a rapida diffusione di a ceppa Omicron mutata di u novu coronavirus hà aggravatu a carenza di travagliu in parechje economie, mentre chì l'interruzioni di l'offerta causate da catene di furnimentu persistenti continueranu à pisà l'attività ecunomica.