Aosite, postu chì 1993
U primu ministru canadianu Justin Trudeau, chì hè in visita in Germania, hà annunziatu u 27 di ghjugnu ora locale chì u Canada impone sanzioni supplementari à a Russia è a Bielorussia.
Queste nuove sanzioni includenu restrizioni à sei individui è entità 46 ligati à u settore di difesa russa; sanzioni à e entità cuntrullate da anziani ufficiali di u guvernu russu; sanzioni à 15 ucraini chì sustenenu a Russia; 13 in u guvernu di Bielorussia è u persunale di difesa è duie entità per impone sanzioni, frà altri.
U Canada hà da piglià immediatamente passi supplementari per pruibisce l'esportazione di certe tecnulugia avanzate chì puderanu rinfurzà e capacità di fabricazione di a difesa domestica di a Russia, cumpresi i computer quantistici è l'equipaggiu di fabricazione avanzata, cumpunenti, materiali, software è tecnulugia cunnessi. L'esportazione in Bielorussia di tecnulugii avanzati è di merchenzie chì ponu esse aduprate in a fabricazione d'armi, è ancu l'impurtazione è l'esportazione di diversi beni di lussu trà Canada è Bielorussia hè pruibita.
In coordinazione cù i Stati Uniti, u U.K. è u Giappone, u Canada pruibisce l'impurtazione di certi merci d'oru da a Russia, escludendu queste commodities da i mercati internaziunali ufficiali è più isolate Russia da i mercati internaziunali è u sistema finanziariu.
Dapoi u 24 di ferraghju, u Canada hà impostu sanzioni à più di 1,070 individui è entità da Russia, Ucraina è Bielorussia.