Aosite, postu chì 1993
Epidemia, frammentazione, inflazione (2)
L'economista capu di l'IMF, Gita Gopinat, hà avvistatu chì a diffusione cuntinua di varianti altamente infettive di u novu virus di a corona pò "derruverà" a ricuperazione ecunomica mundiale, o pruvucà una perdita totale di circa 4,5 trilioni di dollari in a produzzione ecunomica glubale per u 2025.
L'economistu di Wells Fargo Securities Nick Bennenbroke crede chì l'impattu di l'ultima volta di l'epidemie rimbalza nantu à l'ecunumia glubale dipenderà da a so durata è se i paesi riintroduceranu misure strette di prevenzione è cuntrollu. Se sta volta di l'epidemie face chì i guverni di certi paesi ribloccanu e so economie, a crescita ecunomica glubale serà severamente trascinata.
Cum'è Gopinath hà dettu, solu repulsendu l'epidemie à scala glubale pò esse garantita a ricuperazione di l'ecunumia mundiale.
frammentazione di ricuperazione
Affettatu da parechji fatturi, cum'è a distribuzione irregolare di a nova vaccina di a corona glubale, u sustegnu di a pulitica differente di diversi paesi, è u bloccu di a catena di fornitura glubale, u ritmu di a ricuperazione ecunomica glubale hè diventatu sempre più divergente, è u "gap immune". , gap di u sviluppu, è a miseria trà l'ecunumia sviluppata è in via di sviluppu U gap di ricchezza cuntinueghja à allargà, è a tendenza di frammentazione di u paisaghju ecunomicu è cummerciale glubale hè più emergente.