Aosite, postu chì 1993
Epidemia, frammentazione, inflazione (3)
I dati di l'IMF mostranu chì da a mità di lugliu, quasi 40% di a pupulazione in l'ecunumia sviluppata anu cumpletu a nova vaccinazione di a corona, circa 11% di a pupulazione in l'ecunumia emergente anu cumpletu a vaccinazione, è a proporzione di persone in ecunumie à pocu redditu. chì anu cumpletu a vaccinazione hè solu 1%.
L'IMF hà rimarcatu chì l'accessu à a vacuna hà furmatu una "linea di difettu" maiò, dividendu a ricuperazione ecunomica glubale in dui campi: l'ecunumie sviluppate cù alti tassi di vaccinazione sò previste di vultà in più à l'attività ecunomica normale più tardi questu annu; l'ecunumie cù carenza di vaccini continuanu Affruntà a sfida severa di u novu aumentu di u numeru di novi infizzioni di a corona è l'aumentu di i morti.
À u listessu tempu, i diversi livelli di sustegnu puliticu anu ancu aggravatu a divergenza di a ricuperazione ecunomica. Gopinath hà rimarcatu chì à l'oghje, l'ecunumia avanzata sò sempre preparate per intruduce trillioni di dollari in misure di supportu fiscale mentre mantene e pulitiche monetarie ultra-loose; mentre chì a maiò parte di e misure di sustegnu fiscale introdutte da i mercati emergenti è l'ecunumie in via di sviluppu sò scadute è cumincianu à circà a ricustruzzione. Cum'è un buffer fiscali, i banche cintrali di alcune economie emergenti, cum'è u Brasile è a Russia, anu cuminciatu à elevà i tassi d'interessu per frenà l'inflazione.