Aosite, postu chì 1993
I colli di bottiglia in l'industria di u trasportu glubale sò difficili da eliminà (1)
Dapoi u principiu di questu annu, u prublema di u collu di buttiglia in l'industria marittima internaziunale hè stata particularmente prominente. I ghjurnali sò cumuni in incidenti di congestioni. I prezzi di spedizione sò aumentati in turnu è sò à un altu livellu. L'impattu negativu nantu à tutti i partiti hè apparsu gradualmente.
Incidenti frequenti di bloccu è ritardu
A principiu di marzu è d'aprile di questu annu, u bloccu di u Canale di Suez hà iniziatu à pensà à a catena logistica globale. Tuttavia, da tandu, incidenti di marmellate di navi di carica, detenzione in i porti, è ritardi di furnimentu cuntinueghjanu à esse spessu.
Sicondu un rapportu da u Scambio Marittimu di u Californiu Meridionale u 28 d'Aostu, un totale di 72 navi di cuntainer attraccatu in i porti di Los Angeles è Long Beach in un ghjornu, superendu u record precedente di 70; 44 navi di cuntainer attraccate à l'ancoraggi, di quale 9 eranu in L'area di drifting hà ancu battutu u record precedente di 40 navi; un totale di 124 navi di varii tipi sò stati attraccati in u portu, è u numeru tutale di navi attraccate à l'ancoraggio hà righjuntu un record di 71. I mutivi principali di sta congestione sò a penuria di u travagliu, l'interruzioni legate à a pandemia è l'aumentu di e compra di vacanze. I porti di California di Los Angeles è Long Beach cuntenenu circa un terzu di i Stati Uniti. impurtazioni. Sicondu i dati di u Portu di Los Angeles, u tempu mediu di attesa per queste navi hè aumentatu à 7,6 ghjorni.