Aosite, postu chì 1993
A cooperazione trilaterale trà a Cina, l'Europa è l'Africa hè l'integrazione è a sublimazione di a tradiziunale "cooperazione Nord-Sud" è "Cooperazione Sud-Sud", è i paesi africani ponu benefiziu da questu.
Edward Kuseva, un lettore in ecunumia in l'Università di São Paulo in Kenya, hà dettu chì a cooperazione di u mercatu Cina-Europa-Africa hè una manifestazione concreta di a pratica di u multilateralismu è hè di grande significazione per u cuntinente africanu. Hè aspettatu chì, cum'è i scambii ecunomichi è cummerciale trà Germania è Francia è altri paesi europei è a Cina diventanu più vicinu, a cooperazione multimercatu hè prevista per ottene più risultati.
Un articulu publicatu nantu à u situ web di u Fondu Monetariu Internaziunale hà indicatu chì l'epidemie hà purtatu à una stagnazione di l'attività economica in Africa è pò ancu mette in periculu i successi di u sviluppu ecunomicu di l'Africa in l'ultimi 20 anni.
L'espertu kenyanu in tematiche internaziunali Cavins Adhill hà dettu chì a Cina hà furnitu à l'Africa una grande quantità di materiali anti-epidemie è vaccini, è hà ghjucatu un rolu dimostrativu per aiutà l'Africa à risponde à l'epidemie. Sia a Cina sia l'Unione Europea sò siti di pruduzzione impurtanti per a nova vaccina di a corona, è i so sforzi cuncertati ponu riduce l'impattu devastanti di l'epidemie in u cuntinente africanu, aiutanu l'Africa à superà l'epidemie è ottene una ricuperazione ecunomica. U Video Summit di i Leaders China-France-Germany hà ottenutu risultati impurtanti, chì aiutanu à prumove a creazione di un "mondu post-epidemicu" più unitu è inclusivu.