Aosite, postu chì 1993
Ricertamenti, l'America Latina è i Caraibi anu dimustratu un momentum di ricuperazione ecunomica, è assai urganisazioni internaziunali anu elevatu e so previsioni di crescita ecunomica per a regione questu annu. I sperti crèdenu chì a ricuperazione ecunomica in l'America Latina hè principalmente guidata da fatturi cum'è l'aumentu di i prezzi internaziunali di e merchenzie è a ripresa accelerata di a produzzione in parechji paesi. Serà sempre affettatu da l'epidemie à cortu termini, è affruntà sfide cum'è un altu debitu è prublemi strutturali à longu andà. Hè da nutà chì i punti brillanti di a cooperazione economica è cummerciale Cina-America Latina sò apparsu spessu, chì hè diventatu una forza motrice impurtante per a ricuperazione ecunomica di l'America Latina.
U momentu di ricuperazione hè abbagliante
Impulsatu da fatturi cum'è l'accelerazione di a vaccinazione, a ripresa di u travagliu è a pruduzzione, l'aumentu di i prezzi internaziunali di e materie prime, è a ricuperazione di e grandi economie glubale, u momentu di ricuperazione recente in America Latina hè statu impressiunanti. A Cummissione Ecunomica di l'ONU per l'America Latina è i Caraibi (CEPAL) predice chì l'ecunumia di a regione crescerà da 5,2% quist'annu, è a crescita ecunomica di l'Argentina, u Brasile, u Messicu è altri paesi hè prevista di più di 5%.
Sicondu i dati publicati da l'Istitutu Naziunale di Statistiche è Census di l'Argentina, grazia à a ricuperazione di a custruzzione, l'industria, u cummerciu è altri campi, l'attività ecunomica di l'Argentina in maghju hà aumentatu da 13,6% annu annu.