Aosite, postu chì 1993
A riunione di i Ministri di l'Ecunumia è e Finanze di l'UE si concentra nantu à a Ripresa Ecunomica
I ministri di l'ecunumia è e finanze di i Stati membri di l'UE anu tenutu una riunione u 9 per scambià opinioni nantu à e cundizioni ecunomiche è a governanza ecunomica di i paesi di l'UE dopu a nova epidemia di a corona.
U Ministru di Finanze di Slovenia, a presidenza rotativa di l'UE, hà dettu chì i sforzi di l'UE per prumove a ricuperazione economica ghjucanu un rolu è anu ottenutu risultati pusitivi in risposta à l'epidemie. Avà hè u tempu di cunsiderà i prublemi di guvernanza ecunomica.
A riunione hà discututu u finanziamentu di u pianu di ripresa economica di l'UE. Attualmente, i piani di ricuperazione ecunomica di una quantità di Stati membri di l'UE sò stati appruvati per aiutà i Stati membri à risponde à l'epidemie è à sviluppà una ecunumia verde è digitale per mezu di prestiti è cuncessioni.
A riunione hà ancu discututu l'aumentu recente di i prezzi di l'energia è di l'inflazione, è hà scambiatu opinioni nantu à e misure di "utensili" formulate da a Cummissione Europea u mese passatu. Questa "cassetta di strumenti" hà u scopu di piglià misure per cumpensà l'impattu direttu di l'aumentu di i prezzi di l'energia è di rinfurzà a capacità di resiste à i scossa futuri.
U vicepresidentu esecutivu di a Cummissione Europea Donbrowskis hà dettu in una cunferenza di stampa quellu ghjornu chì, per via di l'aumentu di i prezzi di l'energia, u tassu d'inflazione di l'Eurozona hà da cuntinuà à aumentà in i prossimi mesi è hè previstu di calà gradualmente in 2022.
L'ultime statistiche preliminari publicate da Eurostat mostranu chì, per via di fattori cum'è l'aumentu di i prezzi di l'energia è i buttiglii di a catena di supply chain, u tassu di inflazione di l'Eurozona in uttrovi hà righjuntu u 4,1% annu annu, un altu di 13 anni.