Aosite, postu chì 1993
Resilienza è vitalità - a cumunità cummerciale britannica hè ottimista annantu à e prospettive ecunomiche di a Cina (2)
L'Associazione Britannica di Direttori hè stata creata in u 1903 è hè una di l'associazioni cummerciale più prestigiose in u Regnu Unitu. John McLean, u novu presidente di a succursale di Londra di u Cunsigliu di Amministrazione Britannicu, hà dettu chì u mercatu cinese hè assai impurtante per l'imprese britanniche è crede chì i dui lati rinfurzà a cooperazione in parechji spazii.
McLean hà dettu chì cù a Gran Bretagna chì abbanduneghja l'Unione Europea, e cumpagnie britanniche anu bisognu di "guardà à l'est". L'ecunumia chinesa cuntinueghja à cresce è ci sò più è più gruppi di cunsumatori di classa media, chì hè assai attrattiva per l'imprese britanniche. Cù a ricuperazione graduale di l'industria turistica da a nova epidemia di a corona è l'aumentu graduali di i scambii di persunale, u Regnu Unitu è a Cina rinfurzanu ancu a cooperazione economica.
Parlendu di i pussibuli spazii di cuuperazione trà Gran Bretagna è Cina, McLean hà dettu chì i dui paesi anu larghe prospettive per a cooperazione in i campi di a finanza globale è l'innuvazione, l'industria verde è l'ambiente, è l'assistenza sanitaria.
William Russell, u sindaco di a cità di Londra, hà dettu in una entrevista chì a cità di Londra aspetta di mantene una forte relazione cù l'istituzioni chinesi pertinenti è di prumove inseme a cooperazione finanziaria verde.
Parlendu di l'industria finanziaria cinese chì diventa più aperta, Russell hà dettu chì questa hè una bona nutizia. "Speremu chì mentre a porta (apertura) si apre sempre più larga, continuemu à cooperà cù a Cina. Speremu chì più cumpagnie finanziarie cinesi venenu in Londra per stabilisce uffizii ".