Aosite, postu chì 1993
Ricertamenti, a Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu (UNCTAD) hà publicatu un rapportu di l'aghjurnamentu di u cummerciu mundiale chì hà indicatu chì u cummerciu glubale crescerà forte in u 2021 è hè previstu di ghjunghje à un altu record, ma a crescita di u cummerciu hè irregolare.
Sicondu u rapportu, u cummerciu glubale hè previstu di ghjunghje à circa 28 trilioni di USD in 2021, un aumentu di circa 5,2 trilioni di USD in 2020, è un aumentu di circa 2,8 trilioni di USD da u 2019 prima di a nova epidemia di pneumonia di a corona, chì equivale à un aumentu di circa 23% è 23% rispettivamente. 11%. In particulare, in u 2021, u cummerciu di merchenzie ghjunghjerà à un livellu record di circa 22 trilioni di $, è u cummerciu di servizii serà di circa 6 trilioni di $, sempre ligeramente più bassu di u livellu prima di a nova epidemia di pneumonia di a corona.
U rapportu hà indicatu chì in u terzu trimestre di u 2021, u cummerciu glubale si stabilizza, cù una crescita annuale di circa 24%, significativamente più altu ch'è u livellu pre-epidemicu, è un incrementu di circa 13% paragunatu à u terzu. trimestre di u 2019. L'area di crescita hè più larga di i trimestri precedenti.
A ricuperazione di u cummerciu di merchenzie è servizii hè sempre irregulare, ma ci sò signali di mellura. In particulare, in u terzu trimestre di u 2021, u cummerciu glubale tutale di merchenzie era di circa 5,6 trilioni di $ US, un altu record. A ricuperazione di u cummerciu di serviziu hè stata relativamente lenta, ma hà ancu dimustratu un momentum di crescita, chì hè di circa 1,5 trilioni di $ US, chì hè sempre più bassu di u livellu di 2019. Comparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu, a crescita di u cummerciu di merchenzie (22%) hè assai più altu ch'è a crescita di u cummerciu di servizii (6%).