Aosite, postu chì 1993
L'ultimu rapportu di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu: u cummerciu mundiale di merchenzie cuntinueghja à cullà (1)
L'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC) hà publicatu l'ultimu numeru di u "Barometru di u Cummerciu di Merchandise" u 28 di maghju, chì mostra chì u cummerciu glubale di merchenzie continuarà à ricuperà in u 2021 dopu una calata curta è brusca in u sicondu trimestre di l'annu passatu duvuta. à a nova epidemia di pulmonite di a corona.
Hè capitu chì u "Barometru di u Cummerciu di Merchandise" publicatu regularmente da l'OMC hè statu cunsideratu cum'è un indicatore principale cumpletu di u cummerciu mundiale. A lettura attuale di u baròmetru per questu periodu hè 109,7, chì hè quasi 10 punti più altu ch'è u valore di riferimentu di 100 è un aumentu di 21,6 punti annu à l'annu. Questa lettura riflette a forte ricuperazione di u cummerciu glubale di merchenzie sottu a situazione epidemica, è indirettamente riflette a prufundità di l'impattu di l'epidemie nantu à u cummerciu mundiale di merchenzie l'annu passatu.
In u mesi più recente, tutti i sub-indici di l'indicatori di u baròmetru attuale sò sopra à u livellu di tendenza è sò in crescita, mette in risaltu a ricuperazione generalizata di u cummerciu glubale di merchenzie è u ritmu acceleratu di l'espansione cummerciale. Trà i sub-indici, l'ordine d'esportazione (114,8), u trasportu aereu (111,1) è i cumpunenti elettronici (115,2) anu guidatu l'aumentu. I so indici sò assai coherenti cù a previsione di crescita recente di u cummerciu glubale di merchenzie; datu chì a cunfidenza di u cunsumadore hè strettamente ligata à a vendita di beni durable, L'indici forti di i prudutti di l'automobile (105,5) è di e materie prime agricule (105,4) riflettenu a fiducia di u cunsumadore. A forte prestazione di l'industria di u trasportu di containeru (106.7) hè stata particularmente impressiunanti, chì mostra chì a spedizione globale hè stata in bona cundizione durante l'epidemie.